Puno komentara onih koji nisu ni seli u voz, koji pišu red vožnje?
Zemun polje do Tošinog bunara ima tri minuta vožnje i ima stanica kod tunela?
Ovu vlast samo bole pretnje blokade i nasilno izražavanje za svojim potrebama.
Pruga se gradila 5 godina a za planove se znalo jos pre vise od 10 godina...a ovi nisu protestovali ni kad su im radovi bili pred nosom ni na otvaranju ni evo vec par godina kako postoji pruga ni pred izbore vec se sad setili.
Ako tako brzo pale, bolje da se sto pre ugase
E Dusane, Dusane, hajde po sendvicic. Dok niste raz.ebali zeleznicu do malo posle bacanja jogurta izmedju sela je saobracao i sinobus. Tvojima je pocetkom devedesetih isla kampanja Brze pruge Srbije. E, odkako je Srbija uzela pod svoje zeleznicu Vojvodine...
Zašto ste glasali za SNS? Da je opozicija dobila u Čortanovcima došli bi naprednjaci da minimalizuju štetu, i dobili bi stanicu. Ovako zadovoljni ste i veliki neće obratiti pažnju na vaše zahteve.
A tek ovi sto kazu, pa znalo se , sto niste reagovali.....ko je pitao/rekao mestanima Cortanovaca i Beske. ko???
Jes ti znao? Pa sto nisi objavio kad si tako smart....
Zbog konfiguracije terena ( iz tunela na nadvožnjak ), jednostavno nema mesta za još dva ( tunelska ) koloseka. Dok je bila jednomolosečna pruga, moglo je, a pored ove pruge velikih brzina, ne može.
Negde je ranije bila ova objava, pa sam ostavio isti komentar, koji cu da ponovim ovde opet.
Naime, konstrukcija tunela, te sigurnosni propisi koji odredjuju gde moze/ne moze da bude postavljena stanica, a ovde u selu nije mogla da bude. Nalazi se na 1300 metara udaljenosti od stare stanice, a po novoj konstrukciji pruge, mogla je da bude najmanje 500 metara udaljena od prethodnog mesta. U tom slucaju bi sledeca stanica u Beskoj bila na samo oko 2 km od stanice u Cortanovcima.
Da skratimo pricu, stanica je tu gde jeste, mogla je biti pomerena za nekih maksimalno 800 metara severno.
Kako se stanica gotovo ne moze pomeriti, trebalo bi raditi na povezivanju sela sa stanicom mini-busom, linijom koja ce se poklapati sa polascima voza i ko god ima voznu kartu, moze da se vozi tim stanicnim mini busom. Ovako su reseni mnogi problemi u zap. Evropi gde stanice nisu bas u centru sela.
Nazalost, ovakve stvari se koriste za jeftine politicke bodove preko grbace gradjana, umesto da se da i ponudi konkretno resenje, sto nesposobnjakovici iz SNS-a svakako nisu u stanju da naprave.
Postoje Soko i Regio vozovi na relaciji Bgd - Novi Sad. E sad, ti Regio vozovi (sporiji) vec staju na 11 stanica (!) izmedju ta 2 grada. Zadrzavanje 1 minut na svakoj. Sta je problem ubaciti i Cortanovce?
Poštovani, slažem se da se danas sve plaća. Prema tome, lepo molim, angažujte (platite) nekog srbistu ili srbistkinju da Vam ispravi gramatičke greške, i ine jezičke nepravilnosti i nedoslednosti u komentaru. Drugo, istina jeste da javnost ne reaguje pravovremeno na projekte, no istina je i to da su projekti neretko netransparentni, kao i to da se stavljaju na uvid i kritiku zainteresovane javnosti često kad je već sve utanačeno i svaka odluka (unapred) doneta. Vremena za uvid često je nedovoljno, a struka kad i govori, često se ne sluša. Shodno tome, ovde ne vidim nikakav problem — ako građani zahtevaju stanicu (koja je bila tu pre komunizma koji pominjete — prvobitna pruga građena je još u doba Franca Jozefa I), stanicu treba i da dobiju, a država (državne železnice) treba to i da im obezbedi. Sve najbolje.
E pa dragi meštani, za to da će vam ukinuti stanicu se znalo od pre nego što je početa izgradnja. Još tad je bilo očigledno da je to loš potez i da će i Čortanovce i Bešku unazaditi. Šta ste tada radili?
Brza pruga u ovakvom formatu je inače projekat parlamentarne većine za koju je u decembru glasalo preko 67,5% Čortanovčana.
Evo šta mi nije jasno kod nas srba.
Imaš lepo plan imaš[ detaljnu regulaciju i sve ti piše.
Ali ti onda nećeš ništa. Već čekaš da se se završi pa onda aj da protestvujemo.
Ljudi brza pruga je između velikih gradova. Nemože svako selo da ime brzu prugu.
Koliko je ranije išlo ljudi iz čortanovaca vozom? pogledajte podatak da ćete videti zašto je ukinuta.
Kao i sve u ćivotu prošlo je doba komunizma da je sve javno dobro da je sve besplatno. Sve to košta ako vi neželite da platite neće drugi umesto vas.
hvala lepo
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Meštani Čortanovaca protestovali jer su ostali bez voza: "Brza pruga nas je unazadila"
Autor: FoNet
Novi Sad
•06.02.2024.
•11:49 > 12:43
Komentari 17
cokanj
Zemun polje do Tošinog bunara ima tri minuta vožnje i ima stanica kod tunela?
Ovu vlast samo bole pretnje blokade i nasilno izražavanje za svojim potrebama.
@Spiridon Kopicl
Ako tako brzo pale, bolje da se sto pre ugase
Pera
GV
Ko vas ne zna
Ivan
Što bi rekao Kesić
Sabahudin
Spiridon Kopicl
Jes ti znao? Pa sto nisi objavio kad si tako smart....
Aleksandar
Vazd
Naime, konstrukcija tunela, te sigurnosni propisi koji odredjuju gde moze/ne moze da bude postavljena stanica, a ovde u selu nije mogla da bude. Nalazi se na 1300 metara udaljenosti od stare stanice, a po novoj konstrukciji pruge, mogla je da bude najmanje 500 metara udaljena od prethodnog mesta. U tom slucaju bi sledeca stanica u Beskoj bila na samo oko 2 km od stanice u Cortanovcima.
Da skratimo pricu, stanica je tu gde jeste, mogla je biti pomerena za nekih maksimalno 800 metara severno.
Kako se stanica gotovo ne moze pomeriti, trebalo bi raditi na povezivanju sela sa stanicom mini-busom, linijom koja ce se poklapati sa polascima voza i ko god ima voznu kartu, moze da se vozi tim stanicnim mini busom. Ovako su reseni mnogi problemi u zap. Evropi gde stanice nisu bas u centru sela.
Nazalost, ovakve stvari se koriste za jeftine politicke bodove preko grbace gradjana, umesto da se da i ponudi konkretno resenje, sto nesposobnjakovici iz SNS-a svakako nisu u stanju da naprave.
Ivan
Pokojni Čika Franja
Poštovani, slažem se da se danas sve plaća. Prema tome, lepo molim, angažujte (platite) nekog srbistu ili srbistkinju da Vam ispravi gramatičke greške, i ine jezičke nepravilnosti i nedoslednosti u komentaru. Drugo, istina jeste da javnost ne reaguje pravovremeno na projekte, no istina je i to da su projekti neretko netransparentni, kao i to da se stavljaju na uvid i kritiku zainteresovane javnosti često kad je već sve utanačeno i svaka odluka (unapred) doneta. Vremena za uvid često je nedovoljno, a struka kad i govori, često se ne sluša. Shodno tome, ovde ne vidim nikakav problem — ako građani zahtevaju stanicu (koja je bila tu pre komunizma koji pominjete — prvobitna pruga građena je još u doba Franca Jozefa I), stanicu treba i da dobiju, a država (državne železnice) treba to i da im obezbedi. Sve najbolje.
Petar
Brza pruga u ovakvom formatu je inače projekat parlamentarne većine za koju je u decembru glasalo preko 67,5% Čortanovčana.
gde su bili
M
Dusan
Imaš lepo plan imaš[ detaljnu regulaciju i sve ti piše.
Ali ti onda nećeš ništa. Već čekaš da se se završi pa onda aj da protestvujemo.
Ljudi brza pruga je između velikih gradova. Nemože svako selo da ime brzu prugu.
Koliko je ranije išlo ljudi iz čortanovaca vozom? pogledajte podatak da ćete videti zašto je ukinuta.
Kao i sve u ćivotu prošlo je doba komunizma da je sve javno dobro da je sve besplatno. Sve to košta ako vi neželite da platite neće drugi umesto vas.
hvala lepo
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H